انتخاب عطر برای خانم‌ها
رنگین کمان عطرها
ارائه مطالب مفید وآموزنده در رابطه با عطر وادکلن

 

Image result

انتخاب عطر برای بانوان دشواری هایی را به همراه دارد. برای این منظور بهتر است خصوصیات اخلاقی را در نظر بگیرید و با توجه به آنها از 6 دسته زیر عطر مناسب را انتخاب کنید:
1. عطرهای سرد:

عطرهایی که در این دسته قرار دارند یادآور تمیزی ، جوانی و پرانرژی بودن فرد هستند. رنگ این عطرها معمولا روشن است و در اسم این عطرها ممکن است کلماتی مانند “آب” و “باران” و …. را مشاهده کنید .
این دسته از عطرها برای خانم هایی که بسیار فعال و اهل ورزش هستند پیشنهاد می شود.
2. عطرهای میوه ای:

این دسته از عطرها کمی شبیه عطرهای سرد هستند با این تفاوت که کمی رایحه شیرین در آنها احساس می شود. این دسته از عطرها معمولا حاوی رایحه میوه هایی مانند لیمو ، پرتقال ، سیب ، انگور ، گیلاس ، هلو و تمشک هستند.
خانم هایی که بسیار خوش مشرب و خوش بین هستند این دسته از عطرها میتواند بهترین انتخاب برای آنها باشد.
3. عطرهای گلی:

این عطرها به راحتی قابل تشخیص هستند ، چرا که معمولا حاوی رایحه ی گل های رز ، یاسمن ، یاس و مریم هستند. این دسته از عطرها در میان خانم ها از محبوبیت بالایی برخوردار است برای خانم هایی که روحیه لطیف و رمانیک دارند بهترین گزینه می باشد.
4. عطرهای خوراکی:

این دسته از عطرها که چند سالی است که به بازار عرضه شده اند حاوی رایحه خوراکی ها هستند که بیشتر شامل رایحه شکلات و وانیل می باشند.
برای خانم های خانواده دوست و خون گرم این عطرها پیشنهاد میشود.
5. عطرهای شرقی:

رایحه این دسته از عطرها بسیار گرم و تند است چرا که حاوی بوی دارچین و عنبر می باشند. این دسته از عطرها برای خانم هایی مناسب است که تمایل دارند در عین حفظ اصالت ، مرکز توجه جمع باشند.
6. عطرهای چوبی:

این دسته از عطرها مانند عطرهای شرقی گرم و تند هستند با این تفاوت که ملایمت بیشتر دارند. خانم هایی که سرزنده و آزاد منش هستند این دسته از عطرها برای آنها بسیار مناسب است ، چرا که عطر حاوی رایحه چوب ، خزه ، نعناع و … می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رنگین کمان عطرها و آدرس looxperfume.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: